Wereldwijf

mei 22, 2011 § 20 reacties

wereldwijf verdient plek in TV Canon

Ooit, op mijn VK-blog heb ik geschreven over dat ik soms wakker schrik vanwege het feit dat er zo weinig vrouwen die ik leuk en geschikt vind een eigen talkshow hebben. Sonja Barend blijft tot nu toe mijn favoriet. Ik zag haar een aantal maanden geleden bij P&W. Ik weet niet meer waarom ze er zat, maar dat ze er zat was een verademing. Opstelten was namelijk ook te gast. Nu is dat mijn ex-burgemeester. Toen hij nog niet mijn ex was heb ik  hem  weleens gesproken. Over de toenemende drugsoverlast in een wijk waar ik toen werkte en dat ik vond dat er veel te weinig gedaan werd en ook dat ik van mening was (en ben) dat er met 2 maten gemeten werd/wordt omdat wanneer de drugsoverlast zich zou verplaatsten naar Kralingen (daar waar hij toen woonde) er vast en zeker veel meer inzet gepleegd zou worden. Opstelten raakte zeer geïrriteerd door mijn openhartigheid en snoerde me de mond! Voor mij had hij daarmee af gedaan. Later heb ik hem ook nog meegemaakt met de hele discussie rondom de komst van een helikopterplatform in de Maas voor de happy few. Terwijl ongeruste bewoners gebruik maakten van het vragenhalfuurtje om nogmaals hun zorgen onder de aandacht van de politiek te brengen, zat hij als voorzitter van de vergadering vooral te geiten en te gebben met één of ander vrouwelijk raadslid. Zonder scrupules.

 Toen Sonja hem tijdens zijn uitvoerige en brallerige uitleg over een nieuwe aanpak bij de politie dan ook onderbrak door aan P&W te vragen : ‘Zijn jullie nog niet moe ?’ , stal ze wederom mijn hart. Ze was totaal niet onder de indruk van zijn deftige manier van doen terwijl zowel P als W zich wel lieten intimideren.

Op haar heb ik dan ook gestemd hiero omdat ik het een wereldwijf vind

Getagd: , , ,

§ 20 Reacties op Wereldwijf

Geef een reactie

Wat is dit?

Je leest nu Wereldwijf voor zeeschuim.

Meta

